Top Ad unit 728 × 90

Ciasto bananowe

Zanim przejdę do wpisów zaległych dotyczących moich ostatnich wyjazdów, wrzucę przepis na ciasto bananowe, które upiekłam wczoraj :)

Składniki:

4 banany
1/3 kostki roztopionego masła
pół szklanki cukru
1 roztrzepane widelcem jajko
łyżeczka cukru waniliowego
łyżeczka sody
szczypta soli
1 1/2 szklanki mąki

Banany rozgnieć widelcem lub ugniataczem do ziemniaków (niezbyt dokładnie), podlej roztopionym masłem, WYMIESZAJ, dodaj cukier, jajko, cukier waniliowy, WYMIESZAJ, dodaj sól, sodę, WYMIESZAJ, dosyp mąkę, WYMIESZAJ :)

Wstaw do piekarnika (można do zimnego) i piecz w 160 C przez ok. 50-60 min.

Smacznego :)


























Ciasto bananowe Reviewed by Dudzinka on 11:46 Rating: 5

7 komentarzy:

  1. bardzo lubie takie bananowe wypieki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga - a jaki bananowy wypiek jest Twoim najbardziej ulubionym ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm , może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post i fajny blog ;)
    Obserwuję +zapraszam do obserwacji mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję PinkGlass - już pędzę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Upiekłam! Ma jedną wadę- zżera się z szybkością światła, nie zdążyło nawet dobrze ostygnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawidłowo :D U mnie też znika zanim ostygnie :)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.