Top Ad unit 728 × 90

Wyprawa pierwszym tunelem pod Wisłą

Dawno mnie tu nie było, potworzyły się spore zaległości - pora je nadrobić. Dzisiaj będzie o niezwykłej przygodzie, która mi się przytrafiła całkiem niedawno.

Otóż jakiś czas temu przeczytałam informację o możliwości wzięcia udział w wykładzie wprowadzającym o technologii TBM w drążeniu pierwszego w historii tunelu pod Wisłą, po którym można było wziąć udział w przejściu tunelem pod dnem Wisły. Bardzo mi się ten pomysł spodobał i z wielką chęcią wzięłam udział w wykładzie oraz przejściu.

Wykład okazał się bardzo ciekawy i słuchaliśmy go z dużym zainteresowaniem. Jeszcze większą frajdę sprawiło nam przejście pod dnem Wisły.

Nad całym przedsięwzięciem czuwał Pan Marek Ostrowski - niezwykle sympatyczny, charyzmatyczny człowiek, który jakimiś cudownymi sposobami zdołał zorganizować tę całą dość skomplikowaną akcję (nie wyobrażam sobie ogarniania przejścia 1000 osób w miejscu, gdzie jakby nie patrzeć cały czas trwają roboty budowlane). Jestem po prostu pełna podziwu i szczerego zachwytu dla tego wyczynu.

Dzięki tej całej akcji na tyle zainteresowałam się studiami na Varsavianistyce, że wysłałam swoje zgłoszenie w naborze na rok następny - w końcu Warszawę pokochałam całym sercem i będę niezwykle rada jeśli będę mogła lepiej poznać to miasto, tak bardzo przez licznych niedoceniane.

Poniżej wrzucam zdjęcia podczas przejścia tunelem :)

Obok wejścia do tunelu stoi porzucona fabryka domów...

















To tutaj...



















Wiem, jestem urocza tak samo jak to miejsce ;)

















Przed wejściem ubraliśmy się w stosowne stroje

















Bardzo ciekawie oprowadzała nas Pani Inżynier












Pora zejść w dół po długiej drabinie...






















Miś w akcji

















Wchodzimy

















Wysunęłam się na prowadzenie i dalejże przez tunel :)

















Jesteśmy w połowie tunelu

















Po dojściu na koniec trzeba było zawrócić






















Jeszcze tylko pamiątkowe zdjęcie...















... i wychodzimy :)














Pamiątkowy certyfikat

Wyprawa pierwszym tunelem pod Wisłą Reviewed by Dudzinka on 04:29 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.