Top Ad unit 728 × 90

Dinner in the sky :)

Parę dni temu wygrałam w konkursie na Papurazzi.pl, niezwykłą nagrodę - lunch w chmurach organizowany przez www.wyjatkowyprezent.pl . Dzisiaj miałam okazję sprawdzić czy połączenie dużej wysokości z jedzeniem jest dobrym pomysłem ;)
Łatwo było trafić na miejsce - restaurację widać z daleka...






















Nasz stół jeszcze jest na ziemi, a my jesteśmy przypinani do foteli

Emocje rosną... robię dobrą minę do złej gry ;)






























Na początku możemy sobie wybrać wino (ja wybrałam białe)

Powoli zaczynamy się wznosić - w niektórych oczach widać strach ;)


































Ludzie robią się coraz mniejsi...

Zupa Won-Ton - dobra, ale trochę za słona.
Nie skończyłam jej, bo się cała trzęsłam  :D


































Po przekąsce czekało nas danie w postaci kurczaka na pesto,
pysznej sałacie z czosnkowym winegret oraz patatem.
Całość była bardzo smaczna.
 (nareszcie się czymś zajęłam przez co mniej się bałam ;)

Znaleźliśmy się ostatecznie 48 m nad ziemią...


Jak dobrze, że dźwig nie ugiął się pod moim ciężarem ;)



Wspaniały widok :)

Widać, że jestem przerażona? ;)


Tutaj jesteśmy już w połowie drogi na ziemię - uff !!! ;)

Na deser - babeczka marchewkowa :)
















































Muszę przyznać, że bardzo mi się to wszystko podobało, doskonale zostało zorganizowane, ekipa była bardzo sympatyczna i z czystym sumieniem mogę polecić taką atrakcję. Ostrzegam tylko, że już po wszystkim możesz za bardzo nie pamiętać co było do jedzenia ;) Emocje potrafią nieźle napsocić w takich sytuacjach ;)

Na koniec chciałam podziękować ekipom www.wyjątkowyprezent.pl, a także www.papurazzi.pl oraz wszystkim, którzy głosowali na mnie w konkursie :)


Dinner in the sky :) Reviewed by Dudzinka on 14:01 Rating: 5

8 komentarzy:

  1. ale bajer! :)
    widzę, że krzesełka obrotowe były :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, były obrotowe, ale bałam się o tym przekonać ;)

      Usuń
  2. oj odważna jesteś:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dudzinko kochana , nie wiedziałem , że jesteś taka odważna :) (mój błąd)Buziaki:)-tati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Tatusiu :* Człowiek uczy się przez całe życie ;)

      Usuń
  4. Lubię Mozarta, czasem... od biedy :) Czaaaad! Ale juz ci to mówiłam :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Mozarta! Hali, zazdroszczę, też bym chciała!!!! :-) (Alenka)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.