Top Ad unit 728 × 90

Pokaż gdzie czytasz Blogera? (książka Kominka)

Dzisiaj w końcu dorwałam papierową wersję książki, o której głośno jest w blogosferze od dobrych paru dni, czyli BLOGER Tomka Tomczyka zwanego Kominkiem. Dorwałam i jako rasowy bloger nie mający nic innego do roboty o 9.00 rano, popedałowałam sobie na rowerze nad Kanał Żerański, aby podczas chwilowej przerwy do niej zerknąć. Po znalezieniu przyjemnego miejsca, zsiadłam z roweru, usiadłam na ławce i zatopiłam w lekturze.

Muszę przyznać, że gdyby obowiązki domowe mnie nie goniły, to pewnie tak bym została przez wiele godzin , aż do skończenia książki, która okazała się ciekawsza niż się spodziewałam ;), a spodziewałam się zwykłego poradnika. Bloger nie jest zwykłym poradnikiem  - jest poradnikiem zabawnym. Muszę przyznać, że jest to niezwykle przyjemne powiązanie i dałabym się posiekać za to, żeby wszelkie podręczniki/poradniki pisane były tak lekko, zabawnie, a jednocześnie treściwie i sensownie.

Podczas tej chwili zaczytania, pomiędzy jednym akapitem, a drugim, wpadł mi do głowy pomysł na konkurs. Ponieważ wiem, że Kominek sprzedał wiele książek i wiem, że osoby mające książkę Kominka tutaj zaglądają - postanowiłam, że osoba, która pokaże, gdzie czyta Blogera - otrzyma ode mnie maseczkę Last Minute :) Trochę nie wiem czego się po Was spodziewać (a nuż trafią tu wszyscy czytelnicy Blogera i z hukiem zbankrutuję? :D), więc ustalam limit 10 maseczek - dla pierwszych 10 osób.

Zdjęcia (powinna być widoczna Twoja twarz) proszę przesyłać na adres: dudzinka (małpka) hot.pl 
Pamiętajcie też, że 1 osoba = 1 zdjęcie :) Wszystkie zdjęcia, które podeślecie znajdą się w tym poście :)

Konkurs niech będzie uczczeniem pojawienia się mojej skromnej osoby w tejże publikacji, co bardzo mnie cieszy biorąc pod uwagę słowa Kominka poniżej ;)

































Wybaczcie brak makijażu - na rower się nie maluję ;)






























Wiecie co? Jestem w tak dobrym humorze, że dorzucam jeszcze do puli nagród damski, srebrny zegarek dla osoby, której zdjęcie będzie najbardziej kreatywne! A co! Niech ma! ;)

-------------------------

Oto zdjęcia Czytelników Kominka czytających Blogera tegoż :)



































Pokaż gdzie czytasz Blogera? (książka Kominka) Reviewed by Dudzinka on 07:52 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. kurde muszę dozakupić tą knigę, chyba że przeczytasz i użyczysz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam zdjęcie...czytam i stwierdzam ze dobrze jest napisana, pozdrawiam Leokadia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pierwsze zdjęcie :) Bardzo pomysłowe ugryzienie tematu w sytuacji, kiedy nie posiada się wersji papierowej :)

      Usuń
  3. I znowu tęsknię. A co do Twojego "urodowo- krytycznego" komentarza, to stara prawda, że kobieta jest jak dobre wino, im starsza, tym lepsza :)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.