Top Ad unit 728 × 90

Czterołapka + Kocioł 2012 + Pożegnanie Małej Kawki

Ostatnio sporo się u mnie dzieje, a ja  tak rzadko o tym piszę... Od zawsze blog miał być dla mnie archiwum tego, co się wydarzyło. W końcu temu służył pamiętnik, do którego od czasu do czasu wraca się po to, żeby ze zdziwieniem, kolejny raz, uświadomić sobie jak ulotna jest ludzka pamięć. 

Pora zakasać rękawy i spisać wydarzenia ostatnich dni:

Poprzedni weekend spędziłam na bardzo intensywnych warsztatach z Kamilą Rowińską. Będąc menedżerem Colway z prawie 5-letnim stażem, postanowiłam podnieść swoje kompetencje i zaufać doskonałej trenerce jaką jest Kamila. Czasami nadchodzi taki czas w życiu człowieka, że musi sobie wszystko od nowa poukładać. Właśnie staram się to zrobić, a pomoc tak wytrawnego coacha jest niewyobrażalnym tego ułatwieniem. 

Na drugi dzień, w poniedziałek, skorzystałam z tanich biletów w Polskim Busie do Olsztyna i za 6 zł w każdą stronę, pojechałam do mojej kochanej Łapeczki. Łapka jest moim blogowym wykopaliskiem i znajomością niezwykłą - niech nikt mi nie wmawia, że przyjaźń na odległość lub w dorosłym życiu się nie zdarza, bo to nieprawda :) Historię naszej znajomości znajdziesz na Blogu Łapki. 
W Olsztynie spędziłam trzy urocze dni, za które Ci Łapuniu bardzo dziękuję. Znacznie poprawiły mi one, nienajlepszy ostatnimi czasy, nastrój. :*



















Może jestem zboczona, ale bardzo podobają
mi się olszyńskie stojaki na rower :D




















Parę godzin po powrocie z Olsztyna pojechałam na turniej Scrabble do Milanówka. Był to ostatni turniej w Małej Kawce, która w sobotę zamknęła swoją działalność ku rozpaczy jej wielbicieli. Niestety czasy są ciężkie, a garstka fanatyków tego cudnego miejsca nie była w stanie go utrzymać.  

W piątek pograłam sobie w Scrabble u nas, u Dąbków, a w sobotę pojawiliśmy się z naszą ekipą na Festiwalu Gier Planszowych i Towarzyskich Kocioł, gdzie uczyliśmy chętnych grać w nasze ukochane Scrabble :) 


Po prawej "nasz" Szymek w akcji :)


















Po Kotle udałam się do Milanówka na pożegnanie Małej Kawki, w której plan imprezy przedstawiał się następująco:

- 18.00: spotkanie o tradycji pieczenia chleba (w ramach cyklu "Tradycje polskie" prowadzonego przez Stowarzyszenie Razem dla Milanówka wraz z Muzeum Etnograficznym).
- 20:00: początek potańcówki przy rytmach tropikalnych. Muzykę serwuje DJ FlaQ.
- Ok. 21:00 - aukcja jednego obrazu Olgi Cieślak ("Sad"). Aukcję poprowadzi Jerzy Diatłowicki. 

Impreza była bardzo przyjemna, wykład o chlebie bardzo ciekawy (degustacja również doskonała), a muzyka interesująca :) W tym miejscu chciałabym podziękować Kasi i Pawłowi Piaseckim za możliwość grania w tym uroczym miejscu. Mam cichą nadzieję, że jeszcze kiedyś podobne stworzycie...


Bardzo interesujący wykład o tradycji pieczenia chleba



















DJ FlaQ w akcji :)




















Jutro znowu jadę do Milanówka. Pierwszy raz zagramy w nowym miejscu...

Jak widać, dzieje się sporo, a dziać będzie jeszcze więcej... Bądźcie czujni ;)

Czterołapka + Kocioł 2012 + Pożegnanie Małej Kawki Reviewed by Dudzinka on 23:46 Rating: 5

6 komentarzy:

  1. Ten Olsztyński Kopernik przypomniał mi piękne chwile moich poprzednich wakacji. Ponoć z profilu wyglądamy jak rodzeństwo ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe - następnym razem muszę porównać Wasze profile ;) Pozdrowionka :)

      Usuń
  2. Hej, to ja, Twoje wykopalisko, czyli dinozaurzyca komputerowa. Mała Kawka pożegnana- umarł król- niech żyje król!
    A Twoje słowa, że nadszedł czas, żeby sobie wszystko poukładać, wypowiedziane publicznie zobowiązują i brzmią ambitnie. Tak trzymaj, a wszystko się uda. Buziaki i pozdrowienia od Kopernika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Łapko :* Rzekło się, więc będzie! :) Również posyłam buziaki w Waszą stronę :)

      Usuń
  3. Hej,

    niestety nie umiem grać w Scrabble, ale widzę, że to fajna gra. Nie poddaję się, człowiek uczy się całe życie;)

    Kiedyś bywałem w Milanówku, fajne miasteczko, odnosi się wrażenie, że czas płynie inaczej.
    Nie znałem Małej Kawki, ale też uważam, że szkoda takich miejsc. Oby powstawały nowe:)

    Serdecznie pozdrawiam, miłego:)

    Krzysiek J.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)

      Poćwicz sobie grę w Scrabble na www.zagraj.pl :) Potwierdzam, że Milanówek to urocze miasteczko :)

      Również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.