Top Ad unit 728 × 90

Varsavianistykę czas zacząć!

Kto czytał mój wpis o przejściu tunelem pod Wisłą? Właśnie wtedy po raz pierwszy zetknęłam się z Akademią Wiedzy o Mieście i charyzmatycznym, niezwykle sympatycznym dr Markiem Ostrowskim. Więcej na temat Akademii i Marka Ostrowskiego przeczytać możesz TUTAJ.

Wczoraj odbyła się inauguracja nowego semestru, na którą udałam się jako nowy narybek Akademii. Na jej początku Pan Marek otrzymał wyróżnienie Zasłużony dla Warszawy. Bardzo się z tego cieszę i gratuluję :) Później mieliśmy wielką przyjemność uczestniczenia w pierwszym wykładzie:

Miasto jako stan umysłu i jego ekspresja/reprezentacja w fizycznym środowisku. Informacja obrazowa – jako platforma wiedzy o mieście. Podstawy sensorycznej percepcji środowiska. Kody językowe i modele poznania. Kiedy dokonuje się odkrycie naukowe.

Wykład był bardzo ciekawy i emocjonujący. Do domu wróciłam szczęśliwa, nie mogąc się doczekać kolejnych spotkań. Program jest nie tylko niezwykle interesujący, ale też często zaskakujący ---> harmonogram zajęć. Nad całym tym przedsięwzięciem unosi się silny duch kreatywności czyli coś, co mnie zawsze niezwykle kręciło, choć na starość niestety od dawna tkwię w wielu schematach. Staram się jednak z nich wyrwać i czasem się to udaje, co jest cudownym doświadczeniem i Wam wszystkim życzę jego przeżycia :)

Po lewej dr Marek Ostrowski

Varsavianistykę czas zacząć! Reviewed by Dudzinka on 00:40 Rating: 5

6 komentarzy:

  1. Zawsze jestem w niesłabnącym podziwie, jak w rzeczach, od których dla mnie "zieje nudą" Ty potrafisz zobaczyć ekscytujące wartości. Wszelkie sale wykładowe wywołują u mnie gęsią skórę(może to odruch przesytu), a Ty podchodzisz do tego z taką pasją. Podziw i szacun maleńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapuś - tam nie zieje nudą, bo Pan Marek zajęcia prowadzi w tak niezwykły sposób, że nie ma czasu na nudę :)

      Usuń
  2. Łapko kochana, byłam, widziałam i czułam TE emocje :) Na prawdę szykuje się kawałek ciekawych zajęć :) Pan Marek to charyzmatyczny, dowcipny i rozenergetyzowany człowiek pełen pasji. To mówię ja Jarząbek Wacław - trener drugiej ligi - Kinga z imienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dudzi widzę że się za naukę wzięłaś :) życzę dalszego zapału :)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.