Top Ad unit 728 × 90

Idzie wiosna :)

Wiosna idzie i bardzo mnie to cieszy :) Nareszcie zrobiło się cieplej. Tegoroczna zima wyjątkowo dała popalić nie tylko mojemu ciału, ale przede wszystkim duszy. Dawno nie czułam się tak bardzo beznadziejnie, przez tak długi okres czasu. Na szczęście wszystko, co złe zawsze kiedyś się kończy, więc mam nadzieję, że właśnie nadchodzą lepsze dni. Nie mogę doczekać się wybuchu zieleni i pojawienia się rowerów miejskich. Tę wiosnę chcę spędzić aktywnie i z uśmiechem na ryjku :)

Na fotce poniżej widnieje jesienna fotka z Wiednia... tak jakoś mi się spodobał kolor tych spodni ;)


Idzie wiosna :) Reviewed by Dudzinka on 11:11 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.