Top Ad unit 728 × 90

Jak pozbyć się zaproszeń do gier na FB ?

Zazwyczaj jestem spokojną osobą, ale czasem tracę cierpliwość. Dzieje się tak często na Facebooku, który z jednej strony jest genialnym narzędziem do utrzymywania kontaktów z innymi ludźmi, z drugiej potrafi mocno zirytować.

W tej notce miałam wyrzucić swoje wszelkie żale dotyczące tego, co mnie tam wkurza, ale doszłam do wniosku, że moja psychika mogłaby tego nie wytrzymać, więc na dobry początek skupię się na zaproszeniach do gier, które mnie już nie denerwują, ale wkurzają innych.

Im więcej się ma znajomych, tym więcej się ich pojawia i w pewnym momencie mogą nam dać się we znaki, ale... jest na nie sposób :) I nie chodzi mi o pisanie na swojej tablicy błagalnych tekstów typu "nie wysyłajcie mi zaproszeń do gier, bo coś tam"...

Dla niektórych jest to sprawa oczywista, ale nie dla wszystkich dlatego stworzyłam chyba dość prostą grafikę wyjaśniającą jak się pozbyć natrętnych zaproszeń.
Oczywiście one przez jakiś czas będą się jeszcze pojawiały, ale kiedy wykażemy się odrobiną cierpliwości - przestaniemy je otrzymywać albo pzychodzić będą sporadycznie.

Proste? Proste :) No to do roboty :) I proszę mi tu więcej nie marudzić :P




Jak pozbyć się zaproszeń do gier na FB ? Reviewed by Dudzinka on 04:17 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.