Top Ad unit 728 × 90

Kolejna edycja Fotospaceru - tym razem z Samsungiem :)

Ostatnia niedziela była pięknym dniem - na dworze objawiła się wiosna i aż chciało się żyć. :) Tego dnia odbył się kolejny Fotospacer - na którym tym razem dostarczycielem sprzętu była firma Samsung, którą cenię za kilka bardzo fajnych modeli telefonów (poza jednym, który okropnie mnie denerwował ;)

Dostałam do ręki takie oto dziwadełko 



i ruszyliśmy na fotograficzne łowy po Pradze w towarzystwie Organizatora Fotospaceru Tomka i jego świty, a także przemiłych przewodniczek z Warszawskiej Fabryki Spacerów :)





Jak widać na powyższym obrazku ów dziwadełko jest hybrydą aparatu fotograficznego z telefonem i nie wiadomo co bardziej jest czym ;) Podczas Fotospacerów raczej się chodzi, więc nie było za bardzo czasu na rokminianie co czym się robi, ale urządzenie jest na tylko zmyślnie skonstruowane, że szybciutko uporałam się z uruchomieniem aparatu, dzięki czemu powstały zdjęcia poniżej :) Żałuję, że nie mogłam się z nim zaprzyjaźnić na dłużej, bo zdążyłam zauważyć w nim sporo pożytecznych i ciekawych funkcji :)
























Dziękuję bardzo wszystkim za przemiło spędzone godziny :)

Kolejna edycja Fotospaceru - tym razem z Samsungiem :) Reviewed by Dudzinka on 02:34 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Ja poproszę takie dziwadełko! Moja lustrzanka odeszła, więc patrząc po zrobionych przez Ciebie nią zdjęciach, czemu nie? Poza tym, śliczne jest :)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.