Top Ad unit 728 × 90

Moja pierwsza wizyta w Natur House

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą przedstawiam relację z mojej pierwszej wizyty w Natur House, gdzie rozpoczynam kurację odchudzającą.
Niedługo po ukazaniu się wyników konkursu na blogu Kominka zostałam umówiona z Panią Beatką, dietetyczką Natur House - dokładnie tą samą, z którą wcześniej Kominek przeprowadził wywiad. Na naszym spotkaniu zostałam poczęstowana pyszną herbatą (wybór był imponujący!), a potem czekało mnie dokładne ważenie, mierzenie oraz wiele pytań, na które dla własnego dobra odpowiadałam najszczerzej jak tylko potrafiłam. Po tym przesłuchaniu ;) otrzymałam wydruk danych dotyczących mojego stanu obecnego, dietę idealnie dopasowaną do moich potrzeb oraz wiele rad dotyczących jej stosowania. Dostałam także Fibroki oraz Fluicir, ale o nich więcej napiszę następnym razem. Muszę Wam powiedzieć, że z wizyty w Natur House jestem bardzo zadowolona i bardzo optymistycznie podchodzę do diety, którą zaczynam od poniedziałku :) 




Moja pierwsza wizyta w Natur House Reviewed by Dudzinka on 14:08 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. wlasnie byłem dzisiaj zaczynam od jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, powiesz ile zapłaciłaś za wizytę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja testowałam dietę w Natur House, więc nie płaciłam za nią :)

      Usuń
  3. płaci się ok. 100 zł za wizytę (przynajmniej u mnie w Jeleniej Górze ):D polecam naprawdę w ciągu 5 miesięcy zrzuciłam 30 kg :D naprawdę nie kłamię fakt uszczupliło to mój portfel i to bardzo (wydałam ok. 2000 zł ) ale trzeba stosować się do diety i mieć MOTYWACJĘ a cel jest w zasięgu ręki :D

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.