Top Ad unit 728 × 90

Natur House bierze się za moje tłuste ciałko :)

Jakiś czas temu wypatrzyłam u Kominka informację, że razem z firmą Natur House poszukuje 3 chętnych do odchudzania osób. Jako stara weteranka wysłałam swoje zgłoszenie i w ten oto sposób znalazłam się wśród szczęśliwej trójki :)
Jestem już umówiona na jutro z Panią Dietetyk. Nie omieszkam zdać z tego spotkania relacji :) Powracam także do treningów w Pure, bo nie ma niczego bardziej skutecznego niż połączenie diety z ruchem. Trzymajcie proszę za mnie kciuki :)

Natur House bierze się za moje tłuste ciałko :) Reviewed by Dudzinka on 10:12 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.