Top Ad unit 728 × 90

Maworek pomarszczony :)

Wiecie po czym można poznać rasowego Scrabblomaniaka? Po tym, że jak tylko usłyszy jakieś dziwne słowo - pędzi na łeb na szyję do Oficjalnego Słownika Polskiego Scrabblisty (OSPS), żeby sprawdzić czy nowo poznane słowo będzie można kiedyś wykorzystać podczas gry. Niestety nie wszystkie słowa są tam ujęte, dlatego trzeba być czujnym.
Ja robię podobnie. Jednym z nowych słów, które ostatnio poznałam jest MAWOREK, który rozczulił mnie nie tylko nazwą, ale całą swoją "osobą" ;) Przeczytałam o nim na profilu FB Adama Wajraka i najpierw sprawdziłam czy nazwa występuje w OSPS, a potem wzięłam się za grzebanie w Google, w poszukiwaniu większej ilości informacji o tym organizmie. No właśnie - czym jest maworek? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz na tej ślicznej stronie. Polecam również obejrzenie tego programu :)
I jak? Na Tobie też Maworki i inne śmieszne śluzowce zrobiły tak samo duże wrażenie jak na mnie?
















Zdjęcia pochodzą z TEJ galerii.






Maworek pomarszczony :) Reviewed by Dudzinka on 10:37 Rating: 5

12 komentarzy:

  1. Maworek kojarzy mi się z faworek :) Ja to mam same słodkie skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm zjadłabym parę faworków - nie masz przypadkiem ochoty trochę posmażyć? ;)

      Usuń
  2. Maworek nie miał szans mnie rozczulić ponieważ na samym wstępie mnie rozbawił. W pierwszej chwili odruchowo przeczytałam słowo MAMWOREK i zaczęłam się zastanawiać, cóż to za mamworkowiec chwali się z posiadania owegoż :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, na dodatek MAM- WOREK- POMARSZCZONY, nie no, ja nie mogę, mam za bujną wyobraźnię :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One w większości mają pojechane nazwy, ale Maworek jest chyba najcudniejszy :D

      Usuń
  4. Nooo, gadasz :) Żyjesz! :******* Jak będziesz się do mnie wybierać, to Ci upiekę takie ciasto z deklem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A Ty nie wywąchałeś jeszcze żadnego Maworka podczas hasania po lesie? :D

      Usuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.