Top Ad unit 728 × 90

I Zimowy Turniej Scrabble - Amatorzy kontra Zawodowcy


9 lutego na długo zapadnie w mojej pamięci, ponieważ tego dnia odbył się zorganizowany przeze mnie turniej Scrabble: Amatorzy kontra Zawodowcy. W turnieju wzięło udział 14 graczy, w tym 3 amatorów.

Zaczęliśmy po 12.00. Maciek z Szymkiem oraz Rafałem wypożyczyli i rozstawili plansze, a Maciek z Eksperymentu rozdał specjalnie przygotowane na tę okazję menu. Przełamując swoją chorobliwą nieśmiałość rozpoczęłam turniej krótkim powitaniem i zasiedliśmy do gry. Graliśmy na tyle sprawnie, że udało nam się rozegrać sześć rund zamiast planowanych pięciu.
























W turnieju do wygrania było na tyle dużo nagród, że nikt nie wyszedł z pustymi rękami. Amatorzy grali z Zawodowcami, więc na te dwie grupy podzieliłam graczy oraz nagrody. W każdej kategorii do wygrania były lunche, kawy, napoje i ciasta w Eksperymencie, Do rozdysponowania mieliśmy także 10 kodów (rozszerzających konto do poziomu eksperta na 90, 30 i 7 dni) na zagraj.pl, świeczka do masażu z annmarie.pl Oprócz tego do wyboru były również nagrody rzeczowe, a ponadto każdy gracz otrzymał także 25 % rabatu do wykorzystania w Eksperymencie.

Turniej przebiegł w miłej atmosferze i kolejne miejsca zajęli (kwiatkami zaznaczyłam naszych amatorów):











GRATULUJĘ !!!

Jedną z dodatkowych nagród była niezwykła świeczka do masażu Shunga. Otrzymać ją miała osoba, która ułoży najbardziej miłosne słowo. Podczas turnieju zgłoszone zostały dwa takie słowa. WYZNANIE za 86 punktów Julka Czupryniaka oraz ZMACANA Magdy Pokorskiej. Oba słowa poddaliśmy głosowaniu wśród obecnych i wygrało ZMACANA - gratulacje :)

Na koniec Maciek z eksperymentu poczęstował wszystkich blokiem czekoladowym, który zrobiłam specjalnie na tę okazję.

Chciałam bardzo podziękować Maćkowi z Eksperymentu, który nie tylko użyczył nam miejsca, doskonale poił i karmił, ale także był Dobrym Duchem tego turnieju.  Całej ekipie tej bardzo przyjemnej klubokawiarni. Maćkowi i Szymkowi Dąbrowskim oraz Rafałowi Wesołowskiemu za wypożyczenie "sprzętu grającego" oraz wszystkim sponsorom nagród: Eksperymentowi, www.zagraj.pl oraz www.annmarie.pl, a także każdemu, kto się pojawił na turnieju - dziękuję z całego serca :)








I Zimowy Turniej Scrabble - Amatorzy kontra Zawodowcy Reviewed by Dudzinka on 13:53 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.