Top Ad unit 728 × 90

Doceniajmy wolne dni :)


Sobota, dzień wolny. Mmmmmmm... Nie doceni wolnych dni ten, kto nie pracuje. A przyjemnie jest je doceniać. Wstaję sobie z taką rozkoszą poczucia wolności. Nawet bardziej mi się chce coś zrobić w domu, choć nie jest to jednoznaczne z tym, że coś w nim robię ;) Mam wolną chwilę i mogę ją przeznaczyć na cokolwiek zechcę. Nareszcie doceniam wolne chwile. Gdy się ma ich nadmiar - powszednieją.

Właśnie minęły dwa miesiące mojej nowej pracy. Wystarczająco dużo by móc się wdrożyć (łatwo nie było), zaprzyjaźnić się z nią i pokochać, a jest co kochać ;) Pracuję w Ann Marié Lov i sprawia mi to dużo frajdy. Jedynym minusem mojej obecnej sytuacji są dojazdy - wybiegam z domu ok. 9.00 i wracam nieraz 12 godzin później. Nie narzekam jednak za bardzo - do wszystkiego można przywyknąć, a czas podróży zawsze sobie okraszam muzyką i myślami. (niestety nie cierpię czytać w podróży).

Jako, że nie byłabym sobą gdybym co jakiś czas się czymś nie zachwyciła i nie napisała o tym - niebawem pojawi się tutaj kilka testów. Nie bójcie się - nie będę testowała wibratorów ;) Jest jednak kilka produktów, które mnie osobiście zachwyciło i warto o nich napisać coś więcej. Na szczególnie dużą uwagę zasługują kulki gejszy. Nie zdradzę teraz nic więcej, choć dużo mnie to kosztuje, ale byłam zaskoczona tym, co się o nich dowiedziałam. Na razie testuję je dzielnie i czekam na efekty :)

Mmmmm. Sobota. Jak miło... Idę sobie nic nie porobić ;) To takie milusie...

W drodze do pracy ;)


Doceniajmy wolne dni :) Reviewed by Dudzinka on 03:49 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Myślę, że nikt by się nie pogniewał za testy wibratorów :) Mam nadzieję, że materiały te będą bogato ilustrowane? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o kulkach chętnie poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakiś miesiąc o nich napiszę - zapraszam ;)

      Usuń
  3. Dudzinko !!! Ty świntuszku :)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.