Top Ad unit 728 × 90

Naleśniki i bita śmietana ;)

Muszę się w końcu do tego przyznać, że od jakiegoś czasu chodziły za mną naleśniki i szukałam takich przepysznych... Trafiło mi się kilka naleśników, o których zaraz napiszę w kolejności od najlepszego.

1. Bar Bartek - Augustów, ul. Mostowa 3
Cena: 2.30 zł/2 szt (tak - dobrze widzicie! 2.30 zł za 2 sztuki !)
Naleśniki były smaczne, z twarogiem, polane słodką śmietaną

2. Czytadło - Warszawa, ul. Freta 20/24
Cena: nie pamiętam
Spodziewałam się naleśników z serem na słodko, a dostałam
z serem... żółtym + tzatziki ;) Nie wiem czy źle zamówiłam, czy nie
doczytałam. Faktem jest, że bardzo mi smakowały :)




















3. Nasz Naleśnik - Warszawa
Cena: 9 zł/mały
Byłam zaskoczona kiedy okazało się podczas zamawiania,
że nie ma twarożku i lodów... więc zamówiłam z owocami. Dobre były,
ale jeśli jakiekolwiek moje danie zostaje udekorowane bitą śmietaną
z puszki - spalone jest już dla mnie na zawsze...

Przykro mi - mam świra na punkcie bitej śmietany i bardzo mnie boli jeśli nie jest "prawdziwa", a przecież dużo nie trzeba, żeby zaopatrzyć się w porządny syfon...
Naleśniki i bita śmietana ;) Reviewed by Dudzinka on 03:38 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.