Top Ad unit 728 × 90

Podsumowanie drugiego tygodnia odchudzania z Natur House

Nie był to łatwy tydzień. Mnogość zajęć wszelakich znowu parę razy przeszkodziła w moich ambitnych planach jedzenia w regularnych odstępach. Planty te jeszcze bardziej się posypały, kiedy na weekend wyjechałam do Ostródy na turniej Scrabble. Wprawdzie wielkich grzechów nie zaliczyłam, ale jak się okazało, równie groźne były dla mnie ilość posiłków (3-4) oraz bardzo długie przerwy pomiędzy nimi. Efekt był taki, że schudłam 60 dag, choć według Pani Beatki, mogło to być aż 1.5 kg. Wszystkiemu winne są dwa dni uchybień. Dużo pozytywniej za to wypadły pomiary, co widać doskonale na zdjęciu poniżej :) Jeśli chodzi o ruch to miałam go sporo, ale trening w Pure zaliczyłam tylko jeden (wczoraj drugi).
Po więcej szczegółów zapraszam TUTAJ :)



Podsumowanie drugiego tygodnia odchudzania z Natur House Reviewed by Dudzinka on 03:39 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Byłaś tak blisko i ominęłaś Olsztyn szerokim łukiem? Buuuuuuu :((((((
    A z dietką trzym się, trzym !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, że będę tak blisko, poza tym miałam bardzo napięty program :) :* Może jeszcze przyjadę :)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.