Top Ad unit 728 × 90

Rodzice źle Cię wychowali? Idź pracować do Kauflandu ;)


Niedawno wpadła mi w ręce książeczka szkoleniowa dla nowych pracowników sieci Kaufland. Przejrzałam ją z zainteresowaniem, ale również ze zdziwieniem... Poniżej możecie obejrzeć skan całości. Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii na jej temat. Czy spotkaliście się z podobnymi instrukcjami? Czy drukowanie takich broszur ma sens?





































Z jednej strony mnie rozśmieszyła, z drugiej poczułam lekki niepokój. Czy jest to efekt braku czasu rodziców na wychowywanie potomstwa i kiepskiej kondycji szkół? Czy teraz to pracodawca powinien wychowywać ludzi? Czy jest aż tak źle, że pojawiła się potrzeba drukowania tak oczywistych (jak dla mnie) informacji na temat podstawowych zasad funkcjonowania w społeczeństwie?


Rodzice źle Cię wychowali? Idź pracować do Kauflandu ;) Reviewed by Dudzinka on 10:07 Rating: 5

4 komentarze:

  1. typowe techniki sprzedaży, wpajają to na każdym szkoleniu handlowym. Osobiscie uważam to za bezsens, bo to są podstawy kultury osobistej, bez tego nie ma co szukać pracy w handlu. Poza tym co z indywidualnym podejsciem do klienta? Z rozpoznawaniem potrzeb? Tego też uczą na szkoleniach, gryzie się jedno z drugim jak nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Techniki sprzedaży rozumiem, ale naukę witania się już tak średnio... Ciekawe czy muszą z tego potem zdawać jakiś egzamin - wie ktoś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie szkolenia, to norma, ale niestety skutek jest taki, że czasami odnoszę wrażenie, że obsługuje mnie zaprogramowany robot, a nie człowiek. Kilkoro ludzi w kolejce do kasy i każdy słyszy identyczną formułę, widzi ten sam wzrok, minę, gesty. Te biedne ekspedientki same pewnie czują się jak sztuczna inteligencja.

    OdpowiedzUsuń
  4. troche jak z kronik PRLu ale parząc na niektórych sprzedawców to jest baaardzo potrzebne

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.