Top Ad unit 728 × 90

II Fotospacer z Olympusem

Dopiero co pisałam o pierwszym Fotospacerze z Olympusem, a tu już za nami kolejny spacer, tym razem po niezwykle klimatycznej Woli.

Jak zwykle Tomek z m43.eu razem z Przewodniczkami z Warszawskiej Fabryki Spacerów dali z siebie wszystko, dzięki czemu wyprawa po raz kolejny zaskoczyła miejscami, których wcześniej nie znałam.

Byłam dość świeżo po weselu, nie czułam się do końca wyspana (delikatnie mówiąc ;), ale nie mogłam odpuścić sobie przyjemności spacerowania z cudownym sprzętem wypożyczonym przez Olympusa w tak zacnym gronie.

Jak było możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Jeśli macie chęć wybierzcie proszę zdjęcie, które najbardziej Wam się podoba i napiszcie w komentarzu co Was w nim ujęło :)



























































II Fotospacer z Olympusem Reviewed by Dudzinka on 08:25 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Każde jedne zdjęcie ma swój smak, klimat w związku z tym jest bardzo trudno mówić o jednym czy też większej ilości zdjęć. Robimy zdjęcia bo nam coś się spodobało bądź zwróciło naszą uwagę. Między innymi zwróciłem większą uwagę na zdjęcia miejsc , które pomału odchodzą w niebyt zapomnienie czy to z powodu przebudowy czy też z innych przyczyn. Każde ma swój smak. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinię i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Moje dwa ulubione zdjęcia -czarno-biały dalmatyńczyk w kropki na paskach i to drugie -tygrys polujący na balkonie na rogu Żelaznej i Krochmalnej.
    Pozdrawiam serdecznie, Weronika z WFS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że dalmatyńczyk się podoba - to też jest jedno z moich ulubionych zdjęć tej serii. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.