Top Ad unit 728 × 90

14

Wczoraj moja latorośl skończyła 14 lat. "...a czas sobie płynie banalnym tik-tak..."

-----------------

Blogowanie to zajęcie, które lubię. To moje małe, prywatne miejsce będące takie jakie chcę. Miejsce na moje wspomnienia, radości, czasem żale. No może żale jednak nie - te sobie trzymam dla siebie. Kiedy nie bloguję to dlatego, że nie mam ochoty lub czasu. Ostatnio nie miałam czasu i obawiam się, że tak już będzie przez najbliższe miesiące, bo co się liczy w życiu ? CEL. Jeśli się jest już na prostej drodze do jego osiągnięcia to jest OK, jeśli ciągle jest za daleko, należy zacisnąć zęby i podążać w jego kierunku bez oglądania się na boki. Właśnie uczę się tej, trudnej dla roztrzepańców, umiejętności :)

-----------------

Z newsów :
Przekroczyłam magiczną 90-tkę :) W dół oczywiście ;)
Ostatnio opuściłam trening z powodu przeziębienia. Jutro będę nadrabiać ahhhh
Łukaszu - jestem gotowa ! ;)

14 Reviewed by Dudzinka on 10:25 Rating: 5

2 komentarze:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.