Top Ad unit 728 × 90

Ostatnia sesja do SuperLinii

Kończy się nasza trzymiesięczna przygoda z SuperLinią. Wczoraj mieliśmy ostatnią sesję zdjęciową wieńczącą nasze odchudzanie. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tej akcji i chciałam podziękować wszystkim osobom, które miały w niej swój udział. Osób tych było sporo, każdej bardzo dziękuję, ale na szczególne wyróżnienie zasłużył nasz nieugięty trener Łukasz Adamowicz, który przez ten cały czas dbał o nas, karcił kiedy tego wymagaliśmy i wspierał w trudniejszych chwilach. Takiego trenera życzę każdemu, kto zdecyduje się na odchudzanie połączone z treningiem na siłowni. Ja sama nie zakończyłam pracy nad swoim ciałem i duszą. Będę robiła to nadal w podobny sposób, pod czujnym okiem Łukasza. Poniżej zdjęcie z wczorajszej sesji zrobione komórką. :)

Ostatnia sesja do SuperLinii Reviewed by Dudzinka on 01:42 Rating: 5

3 komentarze:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.