Top Ad unit 728 × 90

Jestem siłaczką ! :D

Wczoraj Misio zauważył w sklepie nowy numer SuperLinii. Nie wiem jak mogłam przegapić TEN dzień, ale już chyba przywykłam, że pojawiam się w każdym numerze ;) Zdziwię się jak pewnego razu kupię SL, a mnie tam nie będzie hehe.
No i zostałam siłaczką... do tego wściekle różową :D Róż to kolor, którego nie trawię, ale ubrać się w taki kolor było całkiem ciekawym doświadczeniem :)

Kliknij, żeby powiększyć
Jestem siłaczką ! :D Reviewed by Dudzinka on 03:24 Rating: 5

6 komentarzy:

  1. :):) gdyby w SL wiedzieli, że już poniżej 90! :):)

    Donia

    OdpowiedzUsuń
  2. Za tydzień się dowiedzą :) Po weekendzie przybył jeden kilogram, ale dzisiaj znowu było 89.4, więc jestem dobrej myśli :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dudzia zawsze mogl byc inny kolor a roz teraz modny i z tego co slychac w terenie bedzie na wiosne najmodniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Paulalinka - nie załamuj mnie... kiedy doczekam się w końcu zieleni ? Czy dożyję ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. róż jest kobiecy,
    ja nie lubię czerwieni i jasnego fioletu brrr

    Donia

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś Ci pokażę Dońko niedługo, mój ostatni zakup... padniesz :)))

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.