Top Ad unit 728 × 90

33

Starzenie się. Dziwne uczucie, kiedy z roku na rok coraz bardziej czujesz, że najlepsze czasy powoli mijają. Że uroda jakaś już taka mniej "świeża". Że organizm powoli się sypie. Że coraz bliżej niż dalej. Że w głowie więcej niż mniej. Zaliczam etap za etapem, z coraz większą ekscytacją odkrywam nowe tereny ludzkiego żywota. Podobno starość potrafi być piękna - chciałabym być tego żywym dowodem :)

Ulubiona herbata w ulubionym kubku z www.zagraj.pl :)
33 Reviewed by Dudzinka on 11:14 Rating: 5

7 komentarzy:

  1. O takich wpisach to możesz myśleć za MINIMUM 50 lat!!! A na razie życzę Ci 200 lat Dudzinko i ciesz się młodością !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra weź nie przesadzaj, aż taka stara nie jesteś ;) Własnie sobie uświadomiłam że 10 lat starsza ode mnie, ale co za różnica jak młodo się czujesz ;)
    A co do makaronu z poprzedniego tematu to ja uwielbiam zielony, dobry też jest czerwony (pomidorowy), a mieszanka to już w ogóle ;p
    buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż tak stara się jeszcze nie czuję, ale odczuwam upływający czas. Czasem trochę żałuję, że nie mam z dyszki mniej, ale normalnie nie zaprzątam sobie tym za bardzo głowy :))) Troszkę się tylko obawiam 40-50-60, ale jeszcze trochę czasu mam do tych etapów :)) Maślaku - i kto to mówi? Ten, kto mając 34 lata biadoli, że jest starcem! Ja wszystko pamiętam, przeczytaj jeszcze raz swoje słowa i zastosuj względem siebie swoje rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten wpis nie pasuje do Ciebie ! Żądam nowego urodzinowego wpisu! :]

    Donia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty dziadzie! :)

    Snajpa

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny kubek :]

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.