Top Ad unit 728 × 90

Czarny łabędź

Wczoraj mijał termin ważności vouchera na bilet do Cinema City, który Beti dostała ode mnie w prezencie na święta. Trzeba było szybko działać, więc pojechaliśmy do kina. Niestety Becia uparła się na Salę samobójców, a ja średnio jestem przekonana o tym, że film przeznaczony jest dla czternastolatki. Przeczytanie opinii na forach i rozmowa z bileterką w kinie jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, że zanim pozwolę Beti na obejrzenie tego filmu - sama najpierw muszę się z nim zapoznać. Chciałam ją namówić na inny film, ale jedne były od 15 lat, o innych nie chciała słyszeć. Właśnie się zaczynał Czarny łabędź, więc Becia powiedziała, że mam sobie na niego sama iść, a ona z Misiem wrócą do domu... No i poszłam. Jak dobrze, że nie poszła ze mną... dawno nie widziałam tak psychodelicznego filmu. Bardzo dziwny... Trudno mi o nim napisać, trudno ocenić. Chyba jeszcze muszę go sobie przetrawić.
Swoją drogą fajna ze mnie matka - kupuje córce bilet do kina i sama go sobie wykorzystuje. Przebiegłość najwyższej próby ;)

Czarny łabędź Reviewed by Dudzinka on 05:08 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Obejrzałam Czarnego Łabędzia swego czasu na ekino.tv,świat widziany oczami osoby popadającej w psychozę. masz rację, nie dla nastolatki, chociaż współczesne dzieci przeżywają na co dzień jeszcze gorsze koszmary. A na Sale samobójców mój Mateusz idzie z klasą. Ten film, to przestroga przed zamykaniem się w świecie internetu, więc chyba młodzież powinna przede wszystkim go zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. na Czarnym tez bylam. ale niewiedzialam ze bedzie taki straszny. myslalam ze bardziej bedzie o tancu :/
    a na sale samobojcow poczekam az bedzie na DVD
    p_z

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.