Top Ad unit 728 × 90

Makaronowa zieloność

Od kilku dni kręgosłup dosłownie mnie unieruchomił.
Siedzę w domu i powoli staram się dojść do siebie.

Dzisiaj odpaliłam wyciskarkę do cytrusów z mojego
philipsowego robota - bardzo fajne urządzenie, a litr
soku pomarańczowo-grejpfrutowego zniknął w ciągu
10 min :)

Natomiast na obiad zrobiłam tytułową Makaronową
Zieloność. Przedwczoraj pod wpływem impulsu kupiłam
zielony makaron, a dzisiaj sobie go przyrządziłam według
swojego pomysłu, a przepis umieściłam na MniamMniam'ie :)
Polecam - wyszło pysznie :)




Makaronowa zieloność Reviewed by Dudzinka on 08:55 Rating: 5

3 komentarze:

  1. stooo lat stooo lat, niech żyyyje żyyyje naaaaam! stooo lat stooo lat, niech żyyyje żyyyje naaaaamm! Jeszcze raaaaz, jeszcze raaaaaz! Niech żyjeeeee żyjeeee naaaaaaaam, niech żyje nam! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a makaroni wygląda wyśmienicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Dońku :***** Ślicznie zaśpiewałaś :))))

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.