Top Ad unit 728 × 90

Co robię ? Chudnę i biorę udział w konkursie :)

Jakoś taka roztrzepana jestem, więc zapomniałam napisać więcej o konkursie, w którym biorę udział odchudzając się przy okazji :)

Konkurs organizowany jest przez PURE

Właściwie co ja będę pisała - grafika mówi sama za siebie :)
Proszę tylko - trzymajcie za mnie kciuki, a kto może i chce, a do tego również trenuje w Pure - niech odda na mnie swój głos - będę dozgonnie wdzięczna :)

Przypominam także, że moje postępy można obserwować na drugim moim blogu: Halinez  :)

Co robię ? Chudnę i biorę udział w konkursie :) Reviewed by Dudzinka on 06:31 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.