Top Ad unit 728 × 90

Wszystkich Świętych

Jak zwykle pierwszego listopada spędziłam wędrując niczym Jaś Wędrowniczek po warszawskich cmentarzach.   W tym roku mogłam sobie przy okazji poszaleć z fajnym aparatem, więc zdjęć będzie więcej niż zwykle. Nie są to jakieś dzieła, bo przez kilka lat stałam w miejscu jeśli chodzi o rozwój w dziedzinie fotografii, ale nareszcie czułam się wolna i w pełni odpowiedzialna za swoje zdjęcia.

(jeśli jakość zdjęcia jest kiepska - kliknij w miniaturkę, a zobaczysz jego większą wersję, która powinna być lepszej jakości.)




























Hmmm...







Koło Arkadii przytrafiła się awaria tramwaju

Precle

Precle i pańska skórka
Wszystkich Świętych Reviewed by Dudzinka on 11:04 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Fajne fotki, pełna nostalgia.
    Rozwaliła mnie ta dynia na grobie :)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.