Top Ad unit 728 × 90

Testuję Panasonica DMC-GF3 i pęknę jeśli o tym nie napiszę :)

Jak widać na moim blogu - pstrykam fotki często i gęsto z różnym skutkiem. Od 5 lat robię to za pomocą wysłużonego canonowego Ixusa i choć nie jest to zły sprzęt to wielokrotnie mnie rozczarowywał, bo makro rzadko mu ładne wychodzi (musi mieć idealne warunki), a jeśli światła jest zbyt dużo lub zbyt mało to już w ogóle mogiła. Od dawna marzyła mi się porządna cyfrówka, która pomoże mi się rozwijać, więc z niezwykłym entuzjazmem przyjęłam wiadomość o możliwości przetestowania Panasonica!

Możliwość ta pojawiła się u Kominka. Pamiętam ten dzień jak dziś, bo z wielką intensywnością zaczęłam się wtedy modlić o otrzymanie takiego cacuszka do testów i wiecie co? Dostałam go :) Od tygodnia pieszczę go, sprawdzam jego możliwości, a o szczegółach będziecie mogli przeczytać już niebawem na blogu Kominka.  Więcej nie zdradzę, może poza małym szczegółem... zakochałam się...

Poniżej kilka fotek, które ostatnio udało mi się nim ustrzelić :)
(zdjęcia są pomniejszone, powiększ klikając w nie dla poprawienia ich jakości)

Kto zgadnie co przedstawia przedostatnie zdjęcie? ;)








Testuję Panasonica DMC-GF3 i pęknę jeśli o tym nie napiszę :) Reviewed by Dudzinka on 11:04 Rating: 5

18 komentarzy:

  1. Brawo - czyli nieźle widać moją przekąskę potreningową :) Dodaję sobie energii waflami ryżowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ryżaki - Ładnie :) Też zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja chcę pizzę! I już :)))

    miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  4. Styropian to jakoś tak mało smakowite określenie, choć to zależy od tego co kto lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga - tu masz jej recenzję :) http://www.papurazzi.pl/jedzenie/2033-pizza_bella_napoli_warszawa (przepraszam, musiałam, wiem, jestem złośliwiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetyczne zdjęcia, ślinka cieknie :)
    A ta piękna blondyna w ślicznym swetrze i szarym szaliku (bardzo mi się podoba ten zestaw) to Pani fotograf czyli Ty??

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą piękną blondynką jest moja kuzynka :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. To jakaś podobna do Ciebie :)
    I wychodzi mi, że mało Ciebie na Twoim blogu jakoś, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobna, w końcu płynie w nas ta sama krew :) Ostatnio częściej pojawiam się tutaj: www.halinez.blogspot.com , a tutaj pojawię się za jakiś czas, jak będzie co pokazywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ten drugi blog to bardzo na czasie dla mnie :) Będę obserwować z przyjemnością. Prawda, że jak się takiego prowadzi, to się łatwiej i milej odchudza? Przy najmniej ja tak mam, a jak byś jeszcze nie widziała to moje zmagania tutaj: http://backthin.blogspot.com/

    Z jadłospisem z Vitali też miałam do czynienia. Praktykowałam przez tydzień. Jakoś ciężko mi przychodzi jeść co mi karzą. Jednak nie wątpliwie było to dobry jadłospis i np ilość posiłków mi się została :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak - to prawda, że prowadzenie tego typu bloga pomaga w odchudzaniu - kiedy korci mnie zjeść coś nadprogramowego wtedy sobie myślę o tym, że będę później musiała o tym napisać i jakoś się powstrzymuję (albo nie i potem muszę się z tego wyspowiadać ;)Tamten jest klonem bloga na www.purelife.pl , którego widać po zarejestrowaniu się dlatego zdecydowałam się na jego sklonowanie :) Na Purelife jest konkurs, który dodatkowo mnie motywuje :)

    Widziałam już Twoje blogi - bardzo ciekawe i będę tam częściej zaglądać.

    Z Vitalią odchudzałam się kilka lat temu przez miesiąc (minus 4 kg), ale córka miała komunię i po imprezie komunijnej trudno mi było wrócić do diety. Zabrakło mi silnej woli.

    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy dobrze rozumiem, że Twój blog widać i na purelife i na vitali? A jaki to konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  13. Tamten blog (Halinez) widać na blogspocie i na purelife :) Konkurs organizowany jest przez klub fitness Pure, trwa 6 miesięcy i można wygrać samochód oraz darmowe karnety do Pure, więc walczę o samochód, a przede wszystkim o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to masz dobrą motywację :)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.