Top Ad unit 728 × 90

Minuta ciszy dla Hanki Mostowiak

Przepraszam, że dopiero teraz, ale chciałam uczynić to godnie.
Przynajmniej tak godnie jak ci czcigodni blogerzy.
(nigdy nie biorę udziału w owczym pędzie, ale tym razem nie mogłam przepuścić takiej okazji ;)
Niestety mój zamulony lap w połączeniu z moją przymuloną
inteligencją wcale mi tego nie ułatwiły.
Swoją minutę nagrałam w nieużywanym przeze mnie do tej pory
formacie i miałam problem z jej konwersją.
Rzadko to robię, ale się poddałam i wyszło jak wyszło...
Ważne, że minuta i ważne, że ciszy - reszta niech pozostanie milczeniem ;)




Minuta ciszy dla Hanki Mostowiak Reviewed by Dudzinka on 07:26 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.