Top Ad unit 728 × 90

Breast Friends - Przyjaciele od Piersi

Wczoraj byłam na imprezie, o której więcej możecie przeczytać TUTAJ.
W skrócie napiszę, że Donia z Suna (dla niewtajemniczonych : koleżanka z bloga), poprosiła mnie o wzięcie udziału w finale czwartej edycji kampanii "Breast Friends - Przyjaciele od Piersi", na którym miały zostać również rozdane nagrody za udział w konkursie na gadżety związane z kampanią, licytacja tychże gadżetów oraz wigilia. Na rozdaniu nagród okazało się, że Donieczka zdobyła drugie miejsce ! Doniu - SZACUN ! ;) Cała akcja była wspaniała, cel (budowa Domu Chorych Na Raka) szczytny, więc z wielką przyjemnością wzięłam udział w licytacji, na której udało mi się dostać piękny stojaczek na biżuterię, który zresztą wystawię niedługo na Allegro, żeby można było z niego jeszcze coś dobrego wycisnąć. Chciałam wygrać doniowy pamiętnik, ale był tak piękny, że został poza zasięgiem moich finansów. Mam nadzieję, że w przyszłym roku pojawimy się tam razem z Dońką i jeszcze zrobimy dużo dobrego dla Amazonek :)
Po aukcji można było wziąć udział w uroczystej wigilii Amazonek, ale ja z moim biednym dziąsłem po ekstrakcji zęba wolałam pojechać do domu. Niestety niezbyt dobrze mi się goi i muszę dzisiaj odwiedzić nadprogramowo mojego dentystę. No cóż - powikłania - ludzka rzecz :)




Cudeńko !

Kliknij, żeby powiększyć







A to moja zdobycz - dam znać jak się pojawi na aukcji charytatywnej :)

Breast Friends - Przyjaciele od Piersi Reviewed by Dudzinka on 07:02 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. z całego doniowego serducha: BARDZO CI DZIĘKUJĘ :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. A moje dudziowe serducho mówi - cała przyjemność po mojej stronie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i widzisz, tak to jest z tym moim łapkowym czasem, że dopiero dzisiaj mogłam obejrzeć Twoich przystojniaków co mają super różdżkę. Pozdrów moooocniaście Donię od łapki, jak masz z nią kontakt. Buziol

    OdpowiedzUsuń
  4. Łapuś - zaraz Dońkę tu zaciągnę i niech sama przeczyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapko Łapko dziękuję za pozdrowionka :D Dzisiaj oglądałam Geslerową w Olsztynie i Ciebie wypatrywałam ale nie było nigdzie łapkowego oblicza ;) buziolki, Donia

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.