Top Ad unit 728 × 90

Turniej Belgijki na Zagraj.pl

Ostatnio znowu wróciłam do grania w moje ukochane Scrabble. Nie będę ukrywała, że długa przerwa w grze dość mocno mi zaszkodziła. Efektem jest zajmowanie przeze mnie ostatnich miejsc na turniejach Belgijki. (Belgijka to odmiana Scrabble, gdzie każdy gracz dostaje taki sam zestaw liter, z których stara się ułożyć najwyżej punktowane słowo. To najlepsze zostaje na stole). Trochę mi żal utraconych/uśpionych umiejętności, bo w ostatnim długoterminowym turnieju można wygrać sporo bardzo interesujących nagród :) Szansa na wygraną jest ogromna, bo na razie nagród jest więcej niż grających :) Polecam :) Kolejny turniej jutro o 21.00 .
www.zagraj.pl
Regulamin
Nagrody

Tak wyglądała dzisiejsza gra

Turniej Belgijki na Zagraj.pl Reviewed by Dudzinka on 12:45 Rating: 5

9 komentarzy:

  1. Nie chcę Ciebie martwić ale to chyba jeden ze "złodziei czasu", z którymi podobno masz walczyć :)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martwisz mnie - turnieje są wieczorem, więc w godzinach, w których nie pracuję, bo mi koncentracja spada, co zresztą niestety odbija się również na grze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowa niezłe, choć te ZWY, zapewne "zwy natury" autor miał na mysli, choć logiczniej brzmiałoby zewy, a po prawdzie ani jeden, ani drugi dziwoląg nie jest używany. Kompletnie natomiast nie mam pojęcia co to zacz, owo PAJO???!!! Uświadom mnie nieboraczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, a GZĄ? Co to za odmiana? Giez, rodzaj męski. Np. "zachwycam się gzem", a nie gzą!!!! Chyba, że GZA, to jakieś kolejne słowo nieznanego pochodzenia. Kto zatwierdza poprawność słów?

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wyjaśniam :) Tu masz http://www.sjp.pl/co/paja , a tu http://www.sjp.pl/co/gza Słowa zatwierdza Polska Federacja Scrabble http://www.pfs.org.pl/ Buziaki Łapko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. "gżenie się; o zwierzętach: 1. ujawnianie lub zaspokajanie popędu płciowego; parzenie się, kopulowanie, ruja; 2. bieganie z bólu po ukąszeniach gzów", czyli, jak moją Demi ukąsi giez, to będzie gzała dookoła klombu? A jak będzie gwałciła poduszkę, to będzie ogarnięta gzą? Ułóż mi z trzy logiczne zdania ze słowem GZĄ :P
    A w ogóle, to przy tych wszystkich dziwosłowach zatwierdzanych wyłącznie na potrzeby gry,bo nikt mi nie wmówi, że są to słowa używane nagminnie przez Polaków, odechciewa mi się szlifowania swoich scrabblowych umiejętności :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A tam, co tam scrabble. Wieeeelki buuuuziol noworoczny cudowności moje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Łapuś - niech Ci się nie odechciewa - Scrabble są i tak boskie, a jak chcesz spis wyrazów dwu i trzyliterowych to daj znak :))) Buziaki Maleńka :))))

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.