Top Ad unit 728 × 90

Konkurs Philipsa

Napiszę dzisiaj o konkursie Philipsa, w którym wzięłam ostatnio udział, bo ma wiele wspólnego z moją dietą...

Kliknij, aby powiększyć











Na początek musiałam kupić coś ze sprzętu kuchennego Philipsa i wybór padł na blender, bo mój niefirmowy straszliwie się męczył z moją zieloną miksturą i zaczynał już pośmierdywać podczas akcji. Potem musiałam wybrać przepis ze strony, który miałam zrealizować, a efekt sfotografować. Wybór padł na pstrąga, bo uwielbiam ryby. W ten oto sposób wczoraj na obiad było takie oto danie...



















Pstrąg wyszedł genialny !
Jednym z warunków wzięcia udziału w konkursie było wykonanie papierowych odbitek. Nie było to proste, bo w jednym Saturnie zepsuł się sprzęt, w drugim automat nie czytał zdjęć w bitmapie, ale na szczęście trafiliśmy do ProfiLabu i choć odbitki były tam prawie dwa razy droższe (format 20x30 cm) to jakość była rewelacyjna. Moje zdjęcia wyglądały jak wycięte z wypasionego albumu kucharskiego. Wprawdzie sama kompozycja nie jest idealna, a wręcz widzę poważne błędy, ale jako całokształt wyszło chyba nieźle :) Całość zapakowałam w karbowaną bio-teczkę i dzisiaj zostanie wysłana pocztą :)

Trzymajcie kciuki, żebym wygrała :)
Konkurs Philipsa Reviewed by Dudzinka on 03:00 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Puuuulpi, ale Ci zazdroszczę tej Twojej pasji do gotowania. Ryba wygląda przepięknie. A konkurs? Wygrany na 100 %. Jakże mogłoby być inaczej :) Łapciuch

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapeczko - ja i pasja do gotowania ? Chyba mnie z kimś pomyliłaś :DDD Cmok :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :) mocno mocno , Doń

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.