Top Ad unit 728 × 90

Misio będzie ze mną ćwiczył :)

Wczoraj Misiek podpisał umowę z Pure i będziemy razem ćwiczyć. BARDZO mnie to cieszy :)

Dzisiaj o 15.30 kolejny trening i jak znam życie będzie bardzo wyczerpujący. Po ostatnim dostałam nawet mdłości, ale to może z powodu stresu związanego z ważeniem i późnej pory.

----------------------------------------

Poniżej umieszczam baner do głupiutkiej gry, w którą się bawię już chyba z rok poświęcając jej kilka-kilkanaście minut dziennie. Ot malutka odskocznia od szarego życia ;) Z jednej strony jest moim małym uzależnieniem, ale z drugiej trenuje cierpliwość, systematyczność i dzięki niej poznałam zwierzęta, które teraz z łatwością rozpoznaję w prawdziwym zoo. Miło by mi było gdyby ktoś do mnie dołączył (można grać w grupie). Jest o tyle lepsza od słynnego FarmVill, że wystarczy do niej zaglądać dosłownie raz dziennie. Nic się też wielkiego nie stanie jak się tego nie zrobi.

Misio będzie ze mną ćwiczył :) Reviewed by Dudzinka on 23:05 Rating: 5

2 komentarze:

  1. ale jestem padnięta, bleee. Godzina 02.46 i notki skopiowane do 2007r. (zaczęłam od ostatniej). Przede mna jeszcze cały 2006 i 2005, ale jakoś idzie :)
    Gratulacje dla Miśka, razem łatwiej i przyjemniej. Czy ja Was poznam????? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poznasz - my Cię poznamy :PPP

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.