Top Ad unit 728 × 90

Jestem z siebie dumna ! :)

Jakiś czas temu przeczytałam artykuł ZA RZADKO BADAMY SWOJE NERKI i postanowiłam zrobić sobie ogólne badania krwi i moczu. Bardzo dawno nie miałam robionych tego typu badań, a samą przychodnię omijałam szerokim łukiem. Uświadomiłam sobie jednak swój błąd podczas czytania artykułu, choć właściwie już wcześniej powinnam się sprawdzić, bo jestem w grupie ryzyka, a sam problem chorób nerek nie jest dla mnie aż tak obcy, bo Maciek Budzich to mój netowy znajomy. No więc dzisiaj powiedziałam sobie rano "babo załatw to wreszcie !" i załatwiłam :)
Wyciągajmy wnioski i badajmy się. Nie tylko wtedy kiedy trzeba, ale tak po prostu - przynajmniej raz w roku.
Dużo zdrowia sobie oraz Wam życzę :)

Jestem z siebie dumna ! :) Reviewed by Dudzinka on 01:13 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Gratuluję :) Tylko proszę wyjaśnić mnie ułomnemu co co łączy ten kwiatuszek z Pani nerkami ?;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Niestety nie posiadam zdjęcia nerek, więc dla ozdoby umieściłam zdjęcie pszczoły przeze mnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba było najpierw sprawdzić czy pszczółka przebadała nereczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z daleka widać, że pszczółka zdrowa jest jak ryba :P

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.