Top Ad unit 728 × 90

Pierwszy dzień diety i pierwszy trening

Tadaaam !
Dzisiaj rozpoczęłam dietę, a o 16.15 rozpocznę swój pierwszy trening w Pure Platinum Złote Tarasy :)
Jak do tego doszło ? A tak : Zimowa ofensywa : zrzuć kilogramy !
Kilka dni temu byłam na castingu, po którego wygraniu czekała mnie sesja fotograficzna "przed", mierzenie, ważenie, rozpisanie diety oraz zapoznanie się z suplementami, które mam również fundowane. Żyć - nie umierać - prawda ? :)

Dzisiaj na śniadanie miałam garść suplementów (o nich napiszę więcej później) oraz jajecznicę. Muszę Wam powiedzieć, że... nieziemsko się najadłam ! Jeśli moja dieta tak ma wyglądać to ja się dziwię, że dopiero teraz na nią przeszłam ;)

Pierwszy dzień diety i pierwszy trening Reviewed by Dudzinka on 04:45 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.