Top Ad unit 728 × 90

Prawie trening czyli długi spacer z przygodami :)

Dzisiaj urządziliśmy sobie trening w formie długiego spaceru. Według obliczeń przeszliśmy ok. 6 km. W sumie to niewiele, ale czuję się jakbym przeszła dwa razy więcej. Niestety szybko się ściemniło i przyszło nam wracać przez ciemny las. W pewnym momencie usłyszeliśmy chrumkanie dzików, więc szybko się wycofaliśmy i zaczęłam łapać stopa. Po kilku minutach zatrzymało się małżeństwo w samochodzie pełnym paneli. Nie było tam miejsca nawet na jedną osobę, ale desperacja kazała mi spróbować i dosłownie wpełzłam na panele, Misiek mnie dopchał ledwo zamykając drzwi i w taki oto sposób dotarliśmy do domu. Uffff... nigdy więcej spacerów przez ciemny las :)

No to idziemy !



































Stawy Bies
Rzeka Ruda, w tle widać budowę autostrady A1































Stawy Bies













Wchodzimy do Rownia przeoranego przez autostradę A1













Kościół w Rowniu...












Jeszcze w budowie, ale sporo już zrobiono

















Prawie trening czyli długi spacer z przygodami :) Reviewed by Dudzinka on 10:29 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Chrumkanie dzików ? Hm... A ja myślałem, że ze strachu się "siwieje" ;) Zdjęcia tradycyjnie cudne ale brakuje mi fotki na panelach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd wiesz czy teraz nie jestem siwa ? ;)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.