Top Ad unit 728 × 90

Już jestem w Warszawie

Uwielbiam Warszawę. Długo się do niej przekonywałam, ale pokochałam ją całym sercem. Jedno, czego w niej nie znoszę to hałas. Choć nie mieszkam przy bardzo ruchliwej ulicy to w dzień i w nocy spokoju nie ma. Ciągle coś przejeżdża, wyjeżdża, grzeje silnik, stuka, gawrony drą ryje, ludzie czasem głośno się kłócą, śpiewają, a w tle ciągły szum... Wtedy tęsknię do nocy na wsi, gdzie od ciszy aż bolą uszy... gdzie psy poszczekują czasami, a ptaszęta ćwierkają...

Obok mojego bloku budują apartamentowce hałasując przy tym od rana
Już jestem w Warszawie Reviewed by Dudzinka on 00:39 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Już klasyk rock'n'rolla Rysio Rynkowski śpiewał: "jedzie pociąg z daleka na nikogo nie czeka konduktorze łaskawy, byle nie do Warszawy" :)...

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.