Top Ad unit 728 × 90

Trening - dieta

Wczoraj miałam trudny dzień. Różne sprawy musiałam pozałatwiać, a pomiędzy nimi miałam ciężki trening. (30 min orbi, brzuszki, 30 min bieżni, 20-minutowy interwał na orbi). Namęczyłam się okropniście co skończyło się dodatkowym kopem energii wieczorem, przez co niezbyt dobrze spałam.
Na koniec przed powrotem do domu zrobiliśmy z Misiem zakupy zdrowej żywności. Trafiliśmy do Bomi, gdzie z kolei "nas trafiła" degustacja napoju ryżowego i ekologicznych muesli. Były smaczne, więc zaszaleliśmy pomimo dość wysokiej ceny. Zaraz sobie zjem takie oto śniadanko :)

Trening - dieta Reviewed by Dudzinka on 00:43 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.