Top Ad unit 728 × 90

Po wczorajszym treningu...

...bardzo kiepsko mi się spało... ciągle się budziłam, a śniło mi się
Pure, trening itp.
Wczorajszy trening był dość wyczerpujący :
-15 min na orbitreku
- mnóstwo ćwiczeń na mięśnie brzucha (oj czuję, że je mam teraz ;)
- 50 min na rowerku
Nareszcie czuję, że żyję :P
Kolejny trening dzisiaj o 10.15, a potem... WITAJ WEEKENDZIE :)

Rowerek - 50 min
-----
No i po treningu :)
Dzisiaj był orbitrek, trening obwodowy i rowerek.
Namęczyłam się straszliwie, ale czuję się coraz lepiej :)
Zaraz zabiorę się za przygotowywanie obiadu - nie chce mi się okropnie, ale jeść trzeba ;)

Po wczorajszym treningu... Reviewed by Dudzinka on 00:16 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.