Top Ad unit 728 × 90

Sobotnie Zakupy

Wczoraj byliśmy na dużych zakupach. Od razu na rachunku widać różnicę w diecie. Niestety zdrowe odżywianie się do najtańszych nie należy. Na szczęście na pocieszenie mam fajne jedzonko :) Poniżej zamieszczam zdjęcie mojej wczorajszej kolacji - sałatki z sałaty, czerwonej papryki, zielonego ogórka, pomidorków cherry, chudego serka feta, cebuli i różnych kiełków z sosem winegret. Była PYSZNA :)
Wracając do zakupów... przyznam, że smutno mi było, że nie pójdziemy jak zwykle na kawę i ciastko do kawiarni... a kawy nie piję od tygodnia. Dzisiaj dopiero na śniadanie pozwoliłam sobie na kawę... zbożową :P z mlekiem bez cukru. No cóż - nikt nie mówił, że będzie łatwo, a i tak mam dobrze, bo jest łatwiej niż się spodziewałam, że będzie :) No i mogę się pochwalić zrzuceniem jednego kilograma w ciągu tego tygodnia. Miałam się nie ważyć, ale ciekawość wygrała - raz w tygodniu muszę sprawdzić czy jest jakaś różnica i wcale się nie zmartwię jak waga nagle zatrzyma się w miejscu, bo to normalne podczas odchudzania. Raz się chudnie szybciej, raz wolniej, najważniejsze to trzymanie się odpowiednich zasad i staranie się o wdrożenie ich na stałe w życiu :)

Sobotnie Zakupy Reviewed by Dudzinka on 02:54 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Poczytałam, pooglądałam i stwierdziłam, że takie jedzonko to przyjemność. Nie trzeba tracić czasu na obieranie ziemniaków, pichcenie wszelakich mięsiw itd. Wszystko ładne, kolorowe i zdrowe. No, tyle, że nie tanie. Będę się inspirować Twoim menu, może moi domownicy też zaakceptują zdrowy tryb życia.Za to na siłowni trzymaj się dzielna kobieto, tu to trzeba mieć zaparcie!!! Buziolki- łapa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem po sałatce-kolacji owocowej : pół banana + kiwi + mandarynka + 3 łyżki jogurtu naturalnego + 2 biszkopty :) Mniam ! Buziaki Łapko :))))

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.