Top Ad unit 728 × 90

Andrzejki i takie tam...

Mój Misiek obchodził w sobotę imieniny...
Była impreza, było jadło... były ciasta... Niestety zgrzeszyłam i najadłam się pysznościami. Jedynie udało mi się uniknąć nażarcia ciastami, bo te udało mi się tylko skosztować. Tak czy siak brzydko się zachowałam i mam teraz wyrzuty sumienia. "Za karę" pojechałam wczoraj do Pure i zafundowałam sobie półtoragodzinny trening (orbitrek, obwodowy, wiosła).
Dzisiaj czeka nas komisyjne ważenie, a ja wcale się z niego nie cieszę, bo waga w Pure pokazuje o 2 kg więcej niż moja waga domowa. No nic - trzeba to jakoś przeżyć i dalej robić swoje.
Trzymajcie kciuki :)

Mogę na nią patrzeć i... NIC ! :D Za słodka już dla mnie :)
Andrzejki i takie tam... Reviewed by Dudzinka on 05:04 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Już myślałam że ją piłaś ;p Wygląda apetycznie ale faktycznie jest mega słodka, wole mocce na sojowym ;) No i daj znać jak tam po ważeniu ;)
    Meg

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ok - wyszło równe 98 kg (w ubraniu, wieczorem) :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli ile na minusie przez miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
  4. 4,3 kg :) Prawie, że książkowo, ale liczyłam na ciut więcej jednak :)

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.