Top Ad unit 728 × 90

Święta Bożego Narodzenia 2010

Ufffff !
Przecież to, co się działo przed świętami to było istne szaleństwo ! Brakowało czasu, rąk, a czasem nawet chęci. Na szczęście nastał czas spokojnego... obżarstwa i muszę z żalem stwierdzić, że od słodyczy trzymam się z daleka, ale reszta... okropnie kusi, a ja tym pokusom ulegam...
Jak zrobię zdjęcia pokażę Wam co mnie tak kusi, a tymczasem pokażę foty prezentów jakie przygotowaliśmy dla dwóch naszych rodzin :)
Przyjmijcie też ode mnie życzenia cudownie spokojnych świąt - wypocznijcie porządnie i nasyćcie się tym, co kochacie najbardziej :)

Prezenty dla rodziny z Warszawy :)

Prezenty dla mojej Rodziny :)
Święta Bożego Narodzenia 2010 Reviewed by Dudzinka on 05:55 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Aż żal zdzierać takie opakowania. Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak ... Toż to prezentowa rozpusta !:) A podobno ja przesadzam :P

    OdpowiedzUsuń

All Rights Reserved by Dudzinka © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.